In het onderwijs is tegenwoordig bijna alles afhankelijk van ICT. Zonder toegang tot het netwerk zitten studenten en medewerkers met de handen in het haar. Kies voor de betrouwbare digitale infrastructuur van Eurofiber. Net als 92% van de hogescholen en universiteiten. Zo brengen ze innovatief onderwijs binnen het bereik van 700.000 studenten.
Als de WiFi op school niet werkt, is onderwijzen onmogelijk. Lesmateriaal, het leerlingvolgsysteem, de salarisadministratie, zelfs de aansturing van beamers en beveiligingscamera’s: alles gaat via het netwerk.Onze redundante glasvezelverbindingen bieden snelheid, continuïteit en flexibiliteit. Software as a Service (SaaS), virtuele servers of data-opslag in de cloud? U bent er klaar voor. Breng ook gerust uw leeromgeving en andere toepassingen onder in een van de datacenters van ons zusterbedrijf Dataplace.
Connectiviteit
Cloudtoepassingen, centralisatie, samenwerking met andere onderwijsinstellingen: het transport en de opslag van uw gegevens vergen steeds meer bandbreedte. De komst van Eduroam, het draadloze netwerk voor studenten en instellingen, zal een extra belasting voor uw netwerk zijn. Met onze infrastructuur hebt u ruimte voor groei: u kunt de bandbreedte in eigen hand houden en kiest zelf uw diensten en dienstenleveranciers.
Is connectiviteit ook voor uw onderwijsinstelling cruciaal?
En wilt u optimaal toegang tot vernieuwend onderwijs aanbieden? Neem dan contact op met onderwijs expert Michiel van Zeggeren via 030 242 8993.
Het onderwijs is altijd in beweging: opleidingen moeten blijven aansluiten bij ontwikkelingen in de maatschappij. Digitalisering kan daarbij cruciale ondersteuning bieden, bijvoorbeeld met digitale leer-werkomgevingen, …
Het moderne onderwijs kan niet meer zonder snelle, veilige en betrouwbare netwerkverbindingen. Applicaties en data moeten voor leerlingen en docenten altijd en overal ongehinderd beschikbaar …
De onderwijssector maakt een forse digitaliseringsslag door. Zo wordt het lesmateriaal meer via digitale weg beschikbaar gemaakt. Ook vertrouwen leerlingen op de beschikbaarheid van een …